>Apa akan berlaku jika aku pakai IPAD

>

1. Pasti ada cikgu cikgu akan kata kat aku “wah cikgu yus sejak jadi guru data ni makin canggih la, harap harap kerja pun makin canggih la”..
2. Masa aku bawak IPAD masuk dalam kelas, kebetulan nak tunjuk gambar sebagai bahan P&P , pasti ada anak murid aku akan cakap “fuyo cikgu, canggihnya, cikgu beli kat mana?
3. Perkara yang akan menjengkelkan cikgu cikgu lain ialah: aku akan  mengusung benda tu sampai terjojol mata diorang..ialah aku takut nak tinggal mana mana takut IPAD aku kena magic..
4. Mungkin cikgu yang jenis benci teknologi akan cakap: “ala membazir je beli binatang tu”baik beli almari.
5.Laptop lama 2 biji kat rumah aku tu mesti jarang jarang nak guna sangat. Nak jual tak ada harga. hmm macam membazir je kalau aku beli IPAD nanti.
6. Pasti lepas aku beli IPAD tu nanti, mungkin aku asyik buat entri pasal IPAD je.
7. Dalam facebook aku mungkin akan ada gambar aku sedang bergambar dengan IPAD.

2 responses to “>Apa akan berlaku jika aku pakai IPAD

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s