>Menjalani hidup yang rutin

>Hari hari menjalani hidup yang rutin. Bangun pagi pergi kerja. Tengahari balik kerja. Balik rumah. Makan. Mengadap laptop. Buat kerja sikit.Update kerja. Petang menjelma. Tak pergi bersenam atau joging. Perut makin membusung. Pergi beli baju kat pasaraya merungut.  Cakap baju baju yang ada semua tak cantik, Padahal nak pakai tak cantik sebab perut.Nak turun rumah malas. Rumah tinggi sangat. Malam makan. wife pun merungut..laparnya. Pergi la masak kalau rajin masak. Kalau tak suruh orang kat bawah rumah tolong masakkan. Aku bagi upah. Dia masak dan dia punya barang. Ramai orang pun macam aku bagi upah kat orang tu. Dia jadi kaya. Pakai van buruk dia punya BMW tak taulah kat mana dia sorok.  Malam mengadap komputer lagi. Update kerja sikit sambil tengok berita.Dan tulis entri yang suck macam ni.  Pasti ada orang benci kalau terbaca secara tak sengaja. Aku tak kisah. Aku ketawa. Pura pura jadi biul.

2 responses to “>Menjalani hidup yang rutin

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s