>Aku sibuk sangat ke

>Aku letih dua tiga menjak ni. Nak update blog pun tak larat. Bukan tak ada idea. Idea ada. Cuma penat. Kat Sekolah pun kerja aku banyak menatap komputer. Balik rumah pun sambung kerja depan komputer. Jadi buat blog ni aku sekali sekala je sekarang ni. Bukan ada orang kisah pun kan?. Hahaha. Macam la ada orang ambik hal pasal blog aku ni. 

Itulah kerja aku sekarang. Sangat berbeza dari tahun lepas. Sekarang aku tgh buat projek portal sekolah pulak , walaupn portal tu sekarang lebih kepada web sahaja. Masih nak belajar guna joomla. Nanti kalau dah terer baru la aku pasang kat web sekolah aku.

3 responses to “>Aku sibuk sangat ke

Leave a Reply

