>Trend Indie

>Zaman sekarang ni zaman muzik indie. Jika tak dengar indie maksudnya dia tu bukan anak muda zaman sekarang la. Zaman aku dulu muzik indie ni dah ada dah. Cuma tak la di gelar sebagai indie. Masa tu , di sebut sebagai alternatif. Tak semua orang pada masa tu dengar lagu mcm tu. Kebanyakkannya masih lagi mendengar lagu pop seperti kumpulan sting,scoin dll S.

Saturnine, Pilgrmis , ACAB , Carburator Dung antara nama kumpulan genre sebegini pada masa aku. Cuma mereka tak masuk di TV seperti kumpulan Indie zaman sekarang. So aku tak heran pun kalau setakat nak megah dengar lagu indie kononnya trend. Mende ni dah ada pada zaman aku dulu. Setakat main lagu ala ala Greenday (versi lama) itu zaman 90an punya style lah.

3 responses to “>Trend Indie

  1. >pizli=subculture- love n hate, anamizu-album 1st pilgrim dgn joe kidd ke?, perfume garden paling best bagi aku..msuk album away from numbers pun best gak..Da Capo ok gak…tapi nampak metal berbanding 2 album sebelum tu..aku tringin nak dengar balik lagu2 mcm tu…tapi aku dah tua..hahaha..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s