>Bayar Ansuran Kereta di ATM

>KHAS kepada mereka yang buat pinjaman kereta menggunakan AMBANK.

A) Tak perlu nak cari Bank AMBANK baru nak bayar ansuran kereta.

B)  Jika anda malas nak  guna online bank untuk bayar ansuran kereta.

Hanya guna ATM AMBANK di mana mana sahaja. Termasuklah di 7Eleven yang mempunyai AMBANK ATM.

Anda  boleh bayar pinjaman kereta anda tanpa masaalah. Walaupun kad bank anda bukan kad AMBANK (akaun bank lain). Contohnya CIMB ,MAYBANK , PUBLIC di terima untuk pembayaran.

Caranya pergi masukkan kad ATM anda tu. Cari bahagian sewa beli. Masukkan pilihan no kenderaan atau no akaun pinjaman. Bagi saya no kenderaan lagi senang nak ingat. Kemudian masukkan amaun nak di bayar. Selepas itu  akan keluar nama pemilik kenderaan tu di paparan ATM tersebut. Anda proceed teruslah, So anda dah settle bayar. Sangat mudah. Saya dah buat dan berjaya. Seronok.

4 responses to “>Bayar Ansuran Kereta di ATM

  1. >semua atm buleh buat.. bayar tu. bayar ini.. top up.. tapi, 1 ja atm x leh buat… kluarkan duit bila akaun tinggal rm0.00…. heheh anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow andaIni entry terbaru saya..Cara cepat tingkatkan trafficRanking of Malaysian's Heroes, Safee, Shahrul and Fahmi Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 – 0 Al Fatihah untuk Faizal Yusof Saya Jamin Shampoo anda guna boleh bawa Penyakit! Tahun Baru Ramai Orang Buleh Mati! Tahun Baru? – Nah Lubang Hidung Mari lah ROGOL saya!

Leave a Reply

