>Majlis dah selesai..

>Salam semua,,,selamat pagi…

Hari ini nak postkan gambar cukur jambul anak aku kat sini. Tetapi malangnya gambar sangat mengecewakan. Tak padan dengan kamera 8.1 mp setaraf dengan kamera 2. 0 hp aku je. Dah la gambar anak aku tak banyak plak tu..mentang2 aku takde kamera…yg ada pun 2 keping itu pun kabur..tak puas hati betul…Gambar kat atas tu kamera hp aku…Rasa lain kali nak pakai cameraman baru puas hati…ambik gambar anak aku je smua..
Apapun ank aku dah di marhabankan…alhamduliilah. 

2 responses to “>Majlis dah selesai..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s