>Majlis dah selesai..

>Salam semua,,,selamat pagi…

Hari ini nak postkan gambar cukur jambul anak aku kat sini. Tetapi malangnya gambar sangat mengecewakan. Tak padan dengan kamera 8.1 mp setaraf dengan kamera 2. 0 hp aku je. Dah la gambar anak aku tak banyak plak tu..mentang2 aku takde kamera…yg ada pun 2 keping itu pun kabur..tak puas hati betul…Gambar kat atas tu kamera hp aku…Rasa lain kali nak pakai cameraman baru puas hati…ambik gambar anak aku je smua..
Apapun ank aku dah di marhabankan…alhamduliilah. 

2 responses to “>Majlis dah selesai..

Leave a Reply

