>Ulangtahun dan Cukur Jambul

>

Asalamualaikum,
Selamat pagi, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia

Hari ni ulangtahun pertama aku dan wife. Alhamdulillah. Semoga Allah memberkati perkahwinan kami berdua. Hari ni juga adalah hari kenduri cukur jambul anak aku. So sibuk la sikit. Ni pun baru je angkat sofa letak kat luar rumah. Nak bagi clear dalam rumah untuk tetamu. So hari ni tak ada la nak posting apa apa entri. Entri ni pun curi masa . Lepas ni sampai je ayam, aku tolong godek2 apa yang patut. Petang ni buat bakar. Menu kenduri malam ni ayam panggang,sup ayam dan daging masak kicap. Wo! terangkat..haha..

Kalau kalau termasuk ke dalam blog ni buat 1st time sudi sudi la jadi friend saya. Tapi memang buat masa ini susah sikit nak ke blog orang kerana masaalah internet yg lembap..Kalau yang dah jadi friend saya tu terima kasih bebanyak..jemput lagi bertandang…

4 responses to “>Ulangtahun dan Cukur Jambul

Leave a Reply

