>Jom kita berkenalan …

>

 


 Salam En Ben, saya join juga sebagai support kepada En Ben walaupun blog saya dah di follow oleh En Ben sebelum ni,  dan blog ni pun dah ada dalam bloglist. Thank You
  1. Bila mula buat blog ?
    Sejak tahun 2006. Tapi blog tu simpan buat kenangan. Kalau blog yang ini sejak Jun 2010 
  2. Jumlah follower sekarang ini ..
    74 orang sahaja setakat ni 
  3. Berapa trafik harian ?
    Lingkungan 70 visit  ke atas je.
  4. Sehari brapa entri ?
    paling kurang 3 , paling banyak 5 
  5. Berikan satu blog yang best korang suka baca ..
    Blog yang ini aku suka baca . Pemikiran dalam blog dia sesuai dengn pemikiran aku. Ada serius,ada kelucuan ,ada kekeluargaan. So memang aku akan baca blog dia hari hari kalau dia update 
 mari kita ke sini 

3 responses to “>Jom kita berkenalan …

Leave a Reply

