>Nak Tolong Promosi kan Hantu Kak Limah

>

Selain dari Afdlin Shauki , Mamat Khalid adalah seorang lagi pengarah filem Malaysia yang aku respek dan minat hasil kerja lawaknya.

 Filem ini adalah kesinambungan dari filem terdahulu iaitu Zombie Kg Pisang(ZKP) tapi bagi mereka yang tak pernah tgok ZKP pun tak ada masaalah untuk memahami filem ini kerana ia berdiri sendiri. Ini menurut kata si pengarah la. Bukan aku yang kata. Aku tak tengok lagi

BTW filem ini sedang  mula di tayangkan di pawagam seluruh negara.

2 responses to “>Nak Tolong Promosi kan Hantu Kak Limah

  1. >mula mula dulu masa arahn dia -senario (lang buana) aku tak fhm sgt lawak dia ni. tp start cite zombie kg pisang dan (filem aku lupa tajuk-yasin jadi heto tu) baru aku minat dgn Mamat Khalid ni..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s