>Pasar Felda

>

Sayur sayuran,ikan dan ayam,paper dan mcm mcm  semua ada…

Bai jual roti…

Salam..pagi pagi ini mulakanlah  hari kita dengan puji pujian kepada Allah dan selawat ke atas nabi kerana dengan nikmatnya kita masih bernafas lagi pada hari ini.

Buka mata dan pandang lah ke cermin.Lihat muka anda.Mesti moyok atau masam kan?. Jadi cubalah senyum depan cermin tu seikhlasnya. Teori ni aku dapat dari seseorang tapi dah lupa siapa. Memang berkesan. Untuk menghilangkan rasa malas dan tak bersemangat. Cuma aku jarang amalkan sahaja.

Oklah, pagi pagi ni aku baru balik dari pasar pagi. Pasar di Felda. Sesiapa yang memang duduk di felda taulah keadaannya macamana. Aku ni bukan anak felda. Cuma menantu anak orang Felda. Oklah aku nak kongsi gambar sahaja aktiviti di pasar felda. .

Ikan haruan 1 Kilo RM 10..

Lelaki cina berniaga juga

awek awek jual nasi lemak 60 sen.

2 responses to “>Pasar Felda

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s