>Kisah anak: Darwisy suka menggeliat

>Telatah firdaus a.k.a Darwisy sangat menghiburkan. Paling seronok bila tengok dia  menggeliat masa tidur fuhh! punya la feel. Lama pulak tu. Lepas tu pulak dengar dia buang angin a.k.a kentut pun rasa lucu. Kiranya Darwisy ni entertainment terbaru aku la.

Tak sabar rasanya nak tunggu anak aku ni besar. Aku teringin nak bawak dia pergi  jalan jalan naik motor pergi taman tasik. Lepas tu kalau dia besar lagi nak bawak Darwisy pergi stadium tengok Selangor main. Apa lagi ye? oh aku nak ajar anak aku berenang jugak lepas ni.Supaya senang dan dapat mengurangkan risiko keselamatan.  Paling penting nak bagi Darwisy pandai membaca Al Quran.

Oh, anak aku ni akan panggil aku abah tau. Apa klasik sangat ?. Memang aku suka dengan panggilan abah ni  sebab ia nampak lebiht tradisi dan kemelayuan.

Info semua sudah tahu: Rupa rupanya susu ibu akan keluar apabila bayi dahaga susu walaupun semasa itu bayi tidak berada di sisi. Memang Menakjubkan. Kuasa Allah.

4 responses to “>Kisah anak: Darwisy suka menggeliat

  1. >Lulu: terima kasih Ayu: nanti abg yus letak kat flickr la…buat album khas untuk darwisy saje. Ok? pepehal nanti abg yus inform. Malas nak bukak & letak gamba kat fb. Membosankan buat masa sekarang..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s