>Di lemma penulis Blog

>Amaran: Tulisan ini hanya meraban. Tidak semestinya benar. Kebenaran tulisan perlu di ujikaji terlebih dahulu. 




Di lemma penulis blog (terutamanya beginner)

A.

“Aku buat blog cantik cantik tapi nanti rasanya ada orang baca blog aku dari google reader je. Macam macam aku dah letak, langsir,sofa, bunga (perumpamaan) rugilah”

B.
“Ah buat apa aku nak buat blog cantik cantik. Buat berat je. Biar apa yang ada je dalam blogger tu”.

C.
“Aku tulis rasa dah baik dah, info bagus gak la (mat perasan) tapi tak ada pengunjung pun. Baik aku tak payah tulis blog lagi la. Mungkin ini bukan bidang aku ( ayat  menyedapkan hati)”.

.
D
“Ish takkan aku nak tulis pasal diri aku plak kot  malu la  kat orang , lagipun cerita apa?, cerita aku bangun pagi dan  mandi lepas tu gosok gigi?. Ish merapu”! .

E.
 “Aku nak tulis entri ni mesti dah ada orang tulis dulu dari aku kot..tak payah la!”.

2 responses to “>Di lemma penulis Blog

Leave a Reply

