>Blog jadi buku

>

Pernah tak terfikir untuk mencetak blog yang dah di tulis bertahun tahun tu untuk di jadikan sebuah buku ?. Aku pun pernah terfikir benda yang sama sebelum ini. Bukan apa cuma sebagai kenang kenangan. Lagi la macam aku buat blog pasal kehidupan aku sendiri.

So, nanti bila bukak balik blog buku tu kan ia dah jadi macam memori . Macam kita buka gambar dalam album lama kita lah.Cuma bezanya dalam album gambar tak ada cerita. Kalau blog tutorial plak seperti blog masakan, blog  IT dan sebagainya buku blog tu boleh la di jual  kat kawan kawan blogger atau orang luar. Buat duit sampingan.

Aku terlihat dalam dashboard blogger tentang iklan ni  klik sini. Iklan tentang blog jadi buku. Banyak juga design kulit buku blog tu yang cantik cantik. Minat juga aku nak order.Rasanya ini web luar negara. Kalau dalam negara ada buat servis ni kan bagus.  Ada juga aku google tentang blog jadi buku ni, tapi setakat ni aku masih  tak terjumpa pun servis sebegini.

Design kulit depan blog  yang dah tersedia..cuma pilih saja.
Ni la contoh/sample dalam buku blog yang di yang tawarkan tu.
So , takpelah akan datang sajelah aku nak print blog aku tu jadi buku. Bila blog aku dah banyak cerita. Print blog untuk setiap setahun sekali. Annual blog la kiranya.

One response to “>Blog jadi buku

Leave a Reply

