>My Hero: Ahmad Darwisy Haqimudden

>

Betapa hari ini,tanggal 2 November 2010 , my wife telah melahirkan seorang anak lelaki . Perjuangan isteri ku bermula sejak jam 4 pagi di labour room bersalin. Kesakitan yang di rasainya hanya mampu aku lihat dan pandang serta sedikit kata kata semangat mampu ku beri untuk kekuatannya. 
Pada pagi subuh yang indah tepat jam 6.10 minit pagi, dengan beberapa kali   meneran akhirnya seorang hero Malaya telah muncul. Aku pula boleh  tersasul kerana terlalu gabra dan seronok, sepatutnya azan tapi azan seperti gaya ikamat.  Astagfirullahalazim mcam mana la boleh tersasul…
Wah! Hidungnya  sperti hidungku, tapi matanya seperti mata isteriku yang lain lain masih tak dapat di kenalpasti. Kami dah berjanji  akan menamakan anak ini dengan nama Ahmad Darwisy Haqimuddeen..Semoga anak ini menjadi anak yang soleh dan beriman dan menjadi penghubung kasih sayang aku dan isteri ku..Barulah aku tau macamana la rasanya perasaan menjadi ayah.

3 responses to “>My Hero: Ahmad Darwisy Haqimudden

  1. >saya sagt terharu…sangat suka……sedih dan gembira…sedih sbb xdpt nk tgok n main dgn baby boy saya yg baru ni ……gembira sbb dpt gak zuriat putera….tahniah to abg yus n kak lang..jap2!!!azan style iqamat??macm mane tu agknye ye??hehe…

Leave a Reply

