>Bengkel Akhbar Dalam Kelas

>

Semalam aku pegi kursus @ bengkel yg di anjurkan oleh B.Harian. Bengkel tentang penggunaan akhbar dalam kelas yang di anjurkan oleh Berita Harian.

Dalam bengkel ni  kami di dedahkan (walaupn ramai dah tahu ) paper  boleh di jadikan bahan P&P dalam pelbagai subjek kecuali subjek perhimpunan(hahaha) .

Aku anggap perhimpunan adalah subjek jugak sebab masuk dalam jadual waktu. Memang menarik, biarpun dah lama orang putih buat, dan negara kita pun ramai dah tahu, tapi berguna jugak la untuk aku yang tak berapa pandai ni..Heheh..

ni la hasil keje kumpulan kami

Paling menarik dalam bengkel ni ialah waktu makan tengahari,sampai aku lupa nak ambik gambar sebab best sangat lauknya..lagipun perut aku lapar sangat beb!.

Satu lagi yang besh ialah dapat duit cash RM 30 jer(aku ingat dapat la ratus2!) Berita Harian bagi sbg elaun minyak kitaorang. Sapa yang terlibat? semua guru di bawah PPD Gombak lah…termasuklah SRJK dan  SKT (yg datang cikgu kelate ngjar kat situ) hahaha.

hasil keje kumpulan yang menang(permainan bahasa)
akhir sekali hasil kerja di bentangkan …

Leave a Reply

