>Dont Fuck in The Bas….. Please..

>

no fucking pls!…itulah amaran yang di tulis di cermin bas ni..

Gambar ni aku ambil dari dalam sebuah bas ke LCCT.. Bila aku terlihat tulisan di cermin bas ni aku rasa tertarik dan tersenyum sendirian. Dalam fikiran aku , perbuatan tak bermoral ni memang pernah berlaku di dalam bas ini.

Sebab tu lah amaran yang mcam itu boleh ada dalam bas ni. Aku rasa mungkin geng geng mat salleh atau negro yang buat benda ni dalam bas . Mereka ingat dalam bas kat Malaysia ni macam dalam negara diorang kot? boleh sesuka hati nak melepaskan nafsu serakah..macam macam dunia…hahaha

One response to “>Dont Fuck in The Bas….. Please..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s