>sarawak: Bila aku akan kembali?

>

Sedih rasanya bila meninggalkan bumi Sarawak ,entah bila agaknya aku akan kembali lagi..Banyak kenangan manis dan pahit yang menjadi manis bila telah melaluinya..

Kenangan ini pasti akan terpahat dalam sejarah hidup aku. Kenangan melalui kepayahan di sini bersama kawan kawan pasti aku tak kan lupa.

Man , Rizal …mungkin kita akan bertemu lagi…
Cik Noi yang sentiasa riang hepi dan peramah..
kawan kawan lain tak di lupa…kamu semua menjadi sejarah yang indah untuk aku…kak sham, sarah,madihah,us hadi, fahmi, us karim…sori la mana mana yang tak di sebut tu…Tapi paling aku tak akan lupakan ialah anak anak murid semua..
.cikgu sayang kamu semua…

2 responses to “>sarawak: Bila aku akan kembali?

  1. >ohh terharunya aku yus..kamu saja yang sudi makan pelam di tangga bersama aku..aku takde geng skarang..memerap je dalam rumah..(takde gambo yang lagi cun ke untuk mewakili aku tu?tak glam langsung)

Leave a Reply

