Jenis Orang Yang Tidak Boleh Di Percayai

Dalam dunia ni ada orang yang kita boleh percaya dan ada yang tak. Orang yang tidak boleh di percayai ni boleh di jumpai di mana mana.Mungkin di kampung , mungkin di tempat kerja dan lain-lain.Aku ada list top 5 orang atau jenis orang yang tidak boleh di percayai untuk bulan ni.

5. Ejen cepat Kaya atau skim pelaburan. ejen kutu aku percaya..sebab duit tu kita dapat balik..
4. Ahli Politik Sebab cakap dia tak menentu dan ada kepentingan..
3. Wartawan/pengarang politik Sama gak macam ahli politik dia tulis ikut kepentingan bos dia. Sapa ada kuasa dia berkuasa!!
2. Pemandu Bas Express.
Tapi terpaksa gak naik..kalau memerlukan..mcam2 kan eksiden sekarang mlbtkan bas ni.
1. Bos sekolah Aku
Ha ni rangking p1 aku untuk bulan ni..bukan xpcaya jer tapi x suka sebab dia cakap merapu..nak crk pun nak mintak dokumen..pala h**** dia.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s